سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باند پانسمان کنار بافت

انواع باندهای پزشکی

انواع باند پزشکی در دسته های باند سوختگی، باند پانسمان، گازهای جراحی و گاز زخم بندی قرار می گیرد. به طورکلی باید بدانید این باندها هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

باند سوختگی که در رنگ های قهوه ای و تیره تولید می شود به گونه ای بوده که خاصیت ارتجاعی داشته و جهت نگهداری پانسمان از آن استفاده می شود . باندهای پانسمان نیز برای کند کردن جریان خون استفاده می شوند. باند های جراحی به منظور کمپرس محل آسیب دیده، تمیز کردن و بستن پانسمان اولیه مورد استفاده قرار می گیرد و گازهای زخم نیز برای التیام و پانسمان زخم استفاده می شوند.

باند پانسمان با استفاده از انواع نخ های طبیعی و سنتتیک با بالاترین کیفیت و تحت استانداردهای بین المللی تولید می شود. باند کنار بافت با حالت ارتجاعی مناسب و گیرایی ایمن، حداقل فشار را ایجاد کرده و به عضو آسیب دیده اجازه حرکت می دهد. دارای انعطاف ایده آل برای پوشش اعضای مختلف بدن می باشد. این باند توسط ماشین آلات مدرن با برخورداری از فناوری بالا و با استفاده از نخ گرید پزشکی با کناره های بافته شده، تولید می شود. باند پانسمان به طور ویژه برای امور بانداژ کاربرد داشته و بدون لغزش روی پوست در حین تثبیت و فشردگی، تنفس پوستی را هم امکان پذیر می نماید. باند کنار بافت در عرض های متنوع 5 ، 7/5، 10، 15 و 20 سانت و با طول کشیده شده 3 یارد و 4 یارد  تولید و عرضه می گردد. امکان تولید در طول های مختلف با توجه به نیاز مشتری می باشد. بنابراین برای خرید باند پانسمان باید به تمامی ویژگی های ذکر شده دقت شود، زیرا قیمت باند پانسمان براساس این خصوصیات متفاوت می باشد.

از باند کنار بافت جهت قطع خونریزی و جلوگیری از آلودگی محل زخم استفاده می شود. همچنین برای ثابت نگه داشتن ناحیه زخم یا شکستگی و پوشش زخم های عمقی نیز مناسب می باشد. این باند از الیاف 100? پنبه بدون بوی نامطبوع تولید شده و نخ به کار رفته در این باند پانسمان نمره  20 و 30 و بدون آلودگی های شیمیایی و فیزیکی می باشد.